Desigual na znacznym minusie (materiały marki)

Desigual na znacznym minusie

Hiszpańska marka Desigual, obecna również na polskim rynku, zanotowała ostatnio bardzo duże spadki sprzedaży. Największym problemem wydają się być sklepu multibrandowe.

Problemy obecnego modelu sprzedaży

W pierwszych trzech kwartałach obecnego roku, marka zanotowała ponad 10% spadki w sprzedaży na rynku europejskim. W zeszłym kwartale globalna sprzedaż spadła aż o 12%. Jak donosi Desigual, największym problemem są sklepy multibrandowe, które złożyły w tym okresie o wiele niższe zamówienia. Tego typu sklepy są jednak bardzo ważną częścią marki i stanowią jej główny kanał sprzedaży – dostępna jest w ponad tysiącu sklepów. Poza tym produkty dostępne są w oficjalnych sklepach oraz outletach, których na całym świecie jest blisko 400.

W Polsce produkty Desigaul dostępne są od 2011 roku, a własne placówki marka prowadzi w naszym kraju od 2014. Obecnie możemy dostać ubrania i akcesoria marki w ponad 20 różnych sklepach. Poza tym możemy produkty marki zamówić w sklepach online – zarówno sklepie oficjalnym marki, jak i na platformach takich jak Zalando.

  • Komentarze

  • Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TOP