sinsay

LPP: sprzedaż online rośnie lawinowo

LPP e-sklep: plany na rozwój

Polska grupa marek odzieżowych LPP zanotowała wzrost sprzedaży swoich produktów przez internet i związku z tym pragnie się dalej rozwijać w tym kierunku. Na koniec ubiegłego roku sprzedaż internetowa osiągnęła przychód 5,3 % całej sprzedaży w Polsce oraz 3,9% dla ogólnej sprzedaży w Europie. Około 80 proc. sprzedaży online wygenerowała sprzedaż w kraju. Co to oznacza dla nas? Grupa stawia na rozwój zarówno sklepów internetowych oraz wsparcie mobilnych wersji stron.

– Pracujemy nad udoskonaloną wersją naszej strony, która będzie dostosowana do urządzeń mobilnych. Prace chcemy zakończyć w pierwszym kwartale 2017 roku – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. – Na razie nie planujemy wprowadzenia aplikacji mobilnej, ale w dalszej perspektywie również o niej myślimy. Obecnie analizujemy to, na ile nasi klienci będą nią zainteresowani – tłumaczy. (źródło: retailnet.pl)

LPP – marki wchodzące w skład grupy

Spółka LPP to obecnie jedna z najlepiej rozwijających się grup odzieżowych w Europie Środkowo-Wschodniej (jest też notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w indeksie WIG20). W jej skład wchodzi obecnie pięć marek: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma ma ponad 1,7 tysięcy sklepów stacjonarnych nie tylko w Polsce, ale także w krajach Europy, Azji i Afryki. Jak pisałyśmy powyżej, grupa stawia także na rozwój sprzedaży internetowej, wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów.

Aż 5 różnych marek w grupie LPP sprawia, że bez problemu każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie. Mohito skierowane przede wszystkim jest do kobiet ceniących sobie elegancję, która świetnie wpisuje się w najnowsze trendy, podczas gdy Sinsay prezentuje asortyment, który przede wszystkim przypadnie do gustu młodszym osobom. Jest znacznie bardziej kolorowy, często zabawny i z przymrużeniem oka. Reserved to propozycje dla całej rodziny – duże kolekcje męska oraz dziecięca to niewątpliwie atut marki. Z kolei oferta Cropp dedykowana jest do młodych ludzi, którzy żyją w szybko i intensywnie, chcąc czerpać z życia to, co najlepsze.

LPP: Kampania Cropp S/S 2017 (materiały prasowe)
LPP: Kampania Cropp S/S 2017 (materiały prasowe)
  • Komentarze

  • Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TOP