łukasz jemioł

Łukasz Jemioł: wokół jego kolekcji rozpętała się burza!

Łukasz Jemioł: nowa kolekcja to sukces czy porażka?

Łukasz Jemioł wypuścił właśnie nową kolekcję ,,First sex second love” lub ,,First love second sex”. Wzbudza ona kontrowersję wśród odbiorców, twierdzących iż jest ona nie poprawna gramatycznie. Projektant z tego powodu jest obrzucany hejtem przez internautów uważających, że powinna ona nosić nazwę ,,First sex then love”. A jak jest na prawdę? Sprawdźmy, jak jest na prawdę. Sam Łukasz Jemioł nie zgadza się ze stwierdzeniem, o popełnionym przez niego błędzie. Uważa, że hasło kampanii każdy ma prawo interpretować na swój sposób. On sam rozumie je w kontekście płci tzn. pierwsze doznania, następnie uczucia, nastroje w danym momencie. Specjaliści od języka angielskiego potwierdzają, że projektant chciał nam dać pełną dowolność w interpretacji. Używając tego hasła jako napisu na ubraniach nie popełnił więc on błędu.

… friendship third. ❤️??? @lukaszjemiol

A post shared by Hanna Lis (@hanna_lis) on

Kolekcja ,,First sex second love”

W swojej linii odzieży Łukasz Jemioł wykorzystuje styl oversize. Zawiera ona głównie luźne bluzy oraz T-shirty. Projektant stworzył kolekcję w kolorach: czerwonym, białym, szarym oraz czarnym. Została ona wykonana w rozmiarach dla kobiet i mężczyzn, jak również unisex. Hitem wśród gwiazd stała się czerwona bomberka z hasłem przewodnim tej linii odzieży. Na profilu: Łukasz Jemioł instagram lub facebook możemy zobaczyć je takich właśnie stylizacjach. Odzież z najnowszej kolekcji jest dostępna w butikach projektanta oraz na stronie Łukasz Jemioł online. Zachęcam do obejrzenia innych serii odzieżowych tego projektanta.

łukasz-jemioł
Kolaż kolekcji ,,First sex second love” (źródło: jemiol.com)

Łukasz Jemioł: Kampania kolekcji bez ubrań

Kolejnym kontrowersyjnym poza nazwą, elementem nowej kolekcji z serii Łukasz Jemioł basic jest jej kampania reklamowa. Nie znajdziemy w niej ubrań, ale wręcz przeciwnie nagie ciała oraz hasło przewodnie. Przedstawia ona pary zarówno hetero- jak i homoseksualne, oraz singli. Czy Polacy są gotowi na poruszenie tematów, które nie do końca wydają być się dla nas tabu? Projektant stwierdza, że każdy ma prawo do uczuć, doznań, wyrażania siebie i własnych doświadczeń. Bez względu na płeć, orientację czy wiek. Jemioł chce, by emocje przemawiały do ludzi bardziej niż ubrania, dlatego w ten sposób przedstawia tą kampanię reklamową. A jak Wam podoba się najnowsza kolekcja projektanta?

  • Komentarze

  • Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TOP