Melon Fashion Group, befree lookbook (fot.befree.ru)

Melon Fashion Group wchodzi do Polski! Czy rosyjska grupa osiągnie sukces?


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/kruszew4/domains/fashionowo.pl/public_html/wp-content/plugins/krusze-offers-catalog-shopping-galleries-external/krusze-offers-catalog-shopping-galleries-external.php on line 865

Rosyjski lider rynku odzieżowego, Melon Fashion Group w którego skład wchodzą trzy duże marki: Zarina, Love Republic i befree wchodzi do Polski. W Poznaniu oraz Gdańsku otwiera pierwsze salony befree, do których niebawem dołączą pozostałe brandy na terenie całego kraju. Historia firmy sięga lat 20-tych ubiegłego wieku, jednak modową potęgę buduje dopiero od 202 roku. Obecnie firma skupia się na ekspansji na kraje Europy Środkowej, co może być wywołane zmniejszonym popytem na rynku rosyjskim.

Prezesem Melon Fashion Poland został Maciej Borys, człowiek od lat związany z grupą LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay).

– Do końca roku spółka planuje operować w dziesięciu salonach własnych trzech marek, poza befree pojawią się również szyldy Zarina i Love Republic. W 2018 roku Melon Fashion Group planuje otwarcie swoich salonów w innych krajach Europy Środkowej – mówi w rozmowie z Forbes.pl

Przed rosyjskim gigantem stoi trudne zadanie, ponieważ na rynku mamy już bardzo silnych graczy. Swoją stylistyką Zarina, Love Republic czy befree nawiązuje jednak do mody europejskiej, nieco odmiennej od kolorowej i odważnej stylistyki rosyjskiej. Jednak czy to wystarczy by zagwarantować firmie sukces? Przekonamy się już wkrótce!

  • Komentarze

  • Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TOP