showrooming

Showrooming – nowość w e-handlu


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/kruszew4/domains/fashionowo.pl/public_html/wp-content/plugins/krusze-offers-catalog-shopping-galleries-external/krusze-offers-catalog-shopping-galleries-external.php on line 865

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/kruszew4/domains/fashionowo.pl/public_html/wp-content/plugins/krusze-offers-catalog-shopping-galleries-external/krusze-offers-catalog-shopping-galleries-external.php on line 865

Nowy sposób na pozyskanie klientów

Zgodnie z przeprowadzonymi badaniami w 2021 roku sprzedaż przez Internet ma spaść o około 11%. Dla wielu firm jest to ogromna strata, więc już teraz wpadły one na rozszerzenie i rozreklamowanie wybranych marek. A mowa tu o tak zwanym showrookingu, który polega na tworzeniu salonów wystawowych, pozwalając przy tym klientom na zapoznanie się z brandami oraz chętniejszy zakup ich produktów online. Taki pomysł sprawdza się już w sklepach tworzonych przy znanych ulicach w Holandii czy Londynie. Swoją sprzedaż w ten sposób poszerzyły już firmy takiej jak Samsung, Volkswagen, Dyson, czy ME+EM (jedna z ulubionych marek księżnej Cambridge). Warto więc otwierać się na nowe trendy w e-handlu, ciesząc się przy tym coraz większym zyskiem i konkurencyjnymi cenami.




  • Komentarze

  • Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TOP