Uterque - nowa twarz kampanii (fot. Uterque)

Uterque: zobacz kto został twarzą nowej kampanii!

Uterque i włoska It-girl

Marka Uterque rozpoczęła właśnie współpracę z wpływową włoską It-girl, której imię znane jest chyba każdej miłośniczce modowej blogosfery. Patricia Manfield to gwiazda street stylu, która gościła już na łamach najważniejszych modowych magazynów. Firma nawiązując współpracę przy nowej kampanii postanowił wykorzystać również inny talent Manfield, nawiązując do jej talentu muzycznego. Niebawem będziemy mogli usłyszeć pierwszą płytę włoskiej It-girl, a już teraz możemy śledzić jej poczynania w serwisie YouTube. Muzyka i styl Manfield świetnie wpisuje się w nową kolekcję Uterque, co zresztą możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Edytorial został zatytułowany „Now Recording”.


O marce Uterque

Uterque to hiszpańska, bardzo luksusowa marka będąca częścią Inditex, do którego należą takie sklepy jak, m.in. ZARA, Massimo Dutti, Stradivarius czy Pull & Bear. To co wyróżnia przede wszystkim markę to niezwykła zdolność do łączenia minimalizmu z najnowszymi trendami, dzięki czemu ubrania są uniwersalne i sprawdzają się niezależnie od panującej mody. Specjalizuje się w akcesoriach i ubraniach wykonywanych ręcznie na terenie Hiszpanii i w krajach sąsiednich. Nie bez znaczenia jest również najwyższa jakość wykonania, materiałów oraz dbałość o najmniejsze detale na każdym etapie produkcji. Do wszystko składa się na produkt luksusowy, z wysokiej półki, który będziemy mogły nosić latami.

Uterque: nowości ze sklepu (fot. uterque.com)
Uterque: nowości ze sklepu (fot. uterque.com)

Uterque Polska

Od niedawna, bo raptem od lutego 2016 roku działa Uterque w Polsce, jednak marka ogranicza się jedynie do sklepu online. Na całym świecie hiszpańska firma ma jedynie 100 sklepów w 17 państwach, więc raczej prędko nie uświadczymy jednego z nich na terenie naszego kraju. Dla porównania – ZARA ma aż 2000 salonów ulokowanych w 88 krajach. Wraz z otwarciem sklepu internetowego w Polsce, do grona państw, w których można kupować produkty włoskiej marki dołączyły Dania, Irlandia, Rumunia, Włochy, Luksemburg oraz Szwecja.

Niestety jak można się spodziewać ceny hiszpańskiej marki są dość wysokie, ponieważ wahają się od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Firma zdecydowanie skierowana jest do wyrafinowanych i najbardziej wymagających kobiet, które przekładają jakość i design nad cenę produktu.


Zobacz też marki odzieżowe, które zniknęły z Polskiego rynku >>>

  • Komentarze

  • Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TOP