Bielizna (fot. victoriassecret.com)

Bielizna – tajna broń kobieca i jeden z najszybciej zmieniających się rynków

Bielizna damska – tajna broń kobieca

Bielizna damska to niewątpliwie jeden z najważniejszych elementów damskiej garderoby i jak żadna inna jej część dopasowuje się do zmieniających się potrzeb kobiet. Ponad 100 lat temu w amerykańskim wydaniu Vogue’a po raz pierwszy został użyty termin “biustonosz”, chociaż prekursorką możemy nazwać Mary Phelps Jacob, która uszyła swój pierwszy model z chusteczek i wstążek, jako alternatywę dla sztywnego gorsetu. Dzisiaj dobrze dopasowany model potrafi jak żadna inna część garderoby podkreślić kobiece kształty i wymodelować sylwetkę. Chociaż nie mniej ważne są odpowiednie figi, to jednak doskonały biustonosz niewątpliwie jest tą rzeczą, która pozwala nam poczuć odrobinę luksusu w codziennym życiu.

[koc_offers posts_per_page=”6″ category=”kobiety” tag=”biustonosze”]

Bielizna do zadań specjalnych

Seksowna bielizna zarówno dzienna jak i nocna pozwala poczuć nam się kobieco, atrakcyjnie i pociągająco zarówno na co dzień, jak i podczas ważnych okazji. Z kolei bielizna wyszczuplająca to spełnienie marzeń każdej kobiety, która chce w krótkiej chwili zmieścić się w ubrania o rozmiar lub dwa mniejszy. Bielizna modelująca jest zdecydowanie tańsza (i mniej bolesna) niż operacja plastyczna i nie wymaga tylu wyrzeczeń co diety, a pozwala chociaż na chwilę poczuć się szczuplejszą, podnieść pupę, powiększyć biust, wysmuklić nogi.

Bielizna różnych marek dostępna na Zalando (fot. zalando.pl)
Bielizna różnych marek dostępna na Zalando (fot. zalando.pl)

[koc_offers posts_per_page=”6″ category=”kobiety” tag=”bielizna-korygujaca”]

Rynek bielizny w Europie

Rynek bielizny rozwija się niesamowicie szybko i niemal błyskawicznie odpowiada na zmieniające się potrzeby kobiet. W 2016 roku przychody na rynku globalnym wyniosły ponad 82 miliardy dolarów. Z kolei w Europie rynek bielizny stanowi ok. 45 % udziałów w rynku.

Fot. Statista Retail revenue of the global lingerie market from 2008 to 2016 (in billion U.S. dollars)
Fot. Statista Retail revenue of the global lingerie market from 2008 to 2016 (in billion U.S. dollars)

Bogate oferty znajdziemy zarówno w sieciówkach, jak Triumph czy Intimissimi, jak i u znanych projektantów, jak choćby Jean-Paul Gaultier projektujący dla Madonny. Takie marki jak Victoria Secret’s czy polska firma God Save Queens zmieniają postrzeganie kobiet na temat bielizny, udowadniając, że są one tak samo ważną częścią garderoby, jak inne ubrania, buty czy dodatki. Obecnie nie trzeba również wybierać pomiędzy wygodą a pięknym wyglądem biustonosza, gorsety, fig czy koszulki nocnej. Obecnie klientki są na tyle wymagające, że firmy specjalizujące się w bieliźnie muszą stawać na wysokości zadania i zapewniać kobietom nie tylko komfort na co dzień. Dzisiejsza bielizna jest seksowna i piękna, dzięki czemu, nosząc ją, czujemy się tak samo.
[koc_offers posts_per_page=”18″ category=”kobiety” tag=”bielizna”]

TOP