H&M Studio podczas Fashion Week w Paryżu
H&M Studio zaprezentowało podczas Fashion Week w Paryżu, 1 marca swoją najnowszą kolekcję “see now, buy now” S/S 2017. Nowa odsłona marki zainspirowana jest dynamicznym, ale i delikatnym baletem, a po raz pierwszy podczas pokazu mogliśmy zobaczyć zarówno kolekcję damską, jak i męską. Na wybiegu można było podziwiać m. in. Gigi i Bellę Hadid, Małgosię Belę, Adwoa Aboah, Amber
Vallettę, Jordan Barrett i Luisa Borgesa.
Co oznacza “See now, buy now”? To nowy trend w branży modowej, którym jest prezentowanie kolekcji na najbliższy sezon, wtedy gdy klienci faktycznie potrzebują danych ubrań. Do tej pory kolekcje wiosna-lato były prezentowane w okolicy września, a kolekcje zimowe – późną wiosną.
“Stworzenie możliwości natychmiastowego zakupu kolekcji prezentowanej na wibiegu wyznacza nową erę dla branży mody. Bardzo cenimy bezpośrednią komunikację z klientami, jaką daje konwencja “see now buy now”. To sprawia, że moda jest jeszcze bardziej dostępna”, mówi Pernilla Wohlfahrt, H&M szefowa działu projektów i Creative Director.
Podczas pokazu klienci na całym świecie mogli dokonać zakupu kolekcji online na hm.com, a od 1 marca kolekcja jest również dostępna w wybranych sklepach stacjonarnych.
H&M online
H&M Studio dosyć późno dało możliwość klientom zakup ubrań i akcesoriów online, jednak dzisiaj sklep internetowy działa bardzo prężnie i daje możliwość zakupu produktów z nowej kolekcji. Sukienki, kurtki czy akcesoria dostępne są dla wszystkich klientów, a sklep nie jest ograniczony ofertą regionalną, jak ma to miejsce w przypadku sklepów stacjonarnych. Co znajdziemy w najnowszej kolekcji dostępnej online? Przede wszystkim króluje niezwykły konsensus pomiędzy elegancją i frywolnością, a sportowym stylem. Obok zwiewnych sukienek i falban, znajdziemy sportowe buty, kurtki oraz wygodne dzianiny. Wśród materiałów znajdziemy zarówno wełnę, jedwab, cienkie dzianiny czy pół przezroczysty nylon. Neutralne barwy doskonale współgrają z jaskrawym różem i czernią. H&M Studio po raz kolejny pokazuje, że świetnie rozumie światowe trendy i wie, jak je wykorzystać tak, by każda kobieta mogła się wśród nich odnaleźć.
[koc_offers posts_per_page=”18″ category=”kobiety”]