jeremy scott

Jeremy Scott i jego szokująca kampania!

Jeremy Scott projektant o wielu twarzach

Jeremy Scott nie po raz pierwszy zaskakuje świat pomysłem na kampanię marki Moschino. Jednak w przypadku tej, udało mu się zahaczyć o tematykę polityczną, chodź, jak twierdzi, nie miał tego w planach. A wszystko zaczęło się od zaprezentowania kampanii marki na jesień-zimę 2018/19 zatytułowaną ,,Alien Nation” na Instagramie. To właśnie tam ukazały się zdjęcia promujące nową kolekcji, którą promowały takie gwiazdy jak Kaia Gerber czy Gigi Hadid. Poza nimi profesjonalną sesję wykonał znany Steven Meisel. Zdjęcia udostępnione w internecie od razu zyskały ogromne zainteresowanie internautów. A wszystko to za sprawą modelek, które miały twarze pomalowane na żywe kolory takie jak pomarańczowy, różowy czy niebieski, co miało upodobnić je zdaniem projektanta do kosmitek.

Jak został odebrany Jeremy Scott sklep i marka?

Wielu fanów brandu stwierdziło, że taką kampanią Jeremy Scott popiera ostatnie polityczne poczynania Donalda Trumpa. Prawda jest jednak taka, iż założenie projektanta było zupełnie odwrotne, na co najlepszym dowodem są komentarze pod udostępnionymi zdjęciami. Znajdziemy wśród nich pytania tj. ,,Kto tak naprawdę jest kosmitą?” czy też „Jedynym powodem, dla którego ta kosmitka jest nielegalna, jest to, że tak dobrze wygląda”. Takie słowa wyraźnie popierały opinię publiczną w dysputach o imigrantach.

Jakie było stanowisko projektanta? Jak kampania wpłynęła na nową kolekcję Moschino?

Zaraz po tym, jak tylko Scott zorientował się, jak na jego kampanię w internecie zareagowali fani, oficjalnie przedstawił swoje stanowisko, tak by nie przyzwalać im na dowolność interpretacji. Potwierdził on bowiem, że chciał zwrócić uwagę na aktualne stanowisko USA w sprawie tak zwanych ,,nielegalnych kosmitów” oraz pobudzić świat do dyskusji na ten temat. Jednak ku jego zdziwieniu cała sprawa nabrała rozgłosu dopiero teraz, choć już w lutym, podczas oficjalnego pokazu kolekcji na wybiegu modelki, które ją prezentowały miały pomalowane twarze. Jeśli z kolei chodzi o sam odbiór kolekcji, to pomimo takiej reakcji internautów, udało jej się zrobić ogromny sukces na rynku modowym i rozkochać w sobie na nowo wielu klientów.

TOP