Spółka LPP, w której skład wchodzą m.in. takie marki jak Mohito, Reserved, Sin-Say czy CROPP, uruchomiła nowe centra dystrybucji. Dzięki temu planowane terminy realizacji zamówień online mają ulec znacznemu skróceniu.
Nowe centa dystrybucji LPP
Nowe centra dystrybucji to nie tylko sprawniejsza obsługa zamówień ze sklepów internetowych, ale także nowe miejsca pracy dla ponad 500 osób w każdym nowym magazynie. W nowo powstałym magazynie pod Łodzią będą realizowane zamówienia do Polski oraz za granicę. Równolegle zaś powstają nowe placówki dystrybucyjne także w innych krajach, np. w Anglii i Rosji. Kolejne mają powstać również w Europie Południowej. Rozwój sprzedaży internetowej to ważny krok w kierunku otwarcia się na nowe rynku. Obecnie LPP oferuje swoje produkty w sklepach w 10 krajach, zaś w następnej kolejności myśli o wejściu m.in. do Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii.