Lilou wybiera centra handlowe
Lilou to marka biżuterii uwielbiająca prestiż. Wyróżnia ją sposób doboru lokalizacji dla swoich sklepów. Umieszcza je przy ekskluzywnych ulicach. Jakiś czas temu poszła o krok dalej i otworzyła swój butik w galerii handlowej. Co okazało się być doskonałym pomysłem. Marka idąc za ciosem postanowiła jeszcze bardziej rozszerzyć swoją działalność i rozpocząć pracę nad otwarciem kolejnego lokalu. Tym razem również znajduję się on w Centrum Handlowym Manufaktura w Łodzi.
[koc_offers brand=”emporio armani” posts_per_page=”6″ tag=”biżuteria”]
Jak wygląda nowy butik Lilou?
Nowy butik z atelier firmy mieści się na piętrze Manufaktury w pobliżu tzw. małej rotundy. Jego powierzchnia to blisko 80m². Wystrój sklepu idealnie współgra z estetyką i filozofią marki. Z jego klimatycznych a jednocześnie stylowych wnętrz bije elegancja. Taka sceneria to doskonały wybór, uwypuklający spersonalizowaną biżuterię oraz wysoką jakość akcesoriów tj. torebki dzienne, kopertówki, organizery i portfele. Bonusem dla klientów jaki oferuje biżuteria Lilou jest możliwość grawerowania oraz dokonywania poprawek zgodnie z ich oczekiwaniami.
[koc_offers brand=”kenzo” posts_per_page=”6″ tag=”biżuteria”]
Lilou pokazuje jak przykuć uwagę klienta
Nowy butik Lilou zostanie otworzony w Łodzi. Marka wybrała to miejsce ze względu na potencjał miasta oraz perspektywy na rozwój w tym regionie. Poprzez zwiększenie ilości punktów sprzedaży, marka chce rozpowszechnić swój asortyment i dotrzeć do jeszcze większej grupy konsumentów. Łódzka Manufaktura dzięki swojej ofercie świetnie wpisuje się w emocje, jakie towarzyszą klientom podczas dokonywania zakupów w butikach. Wzbudza w nich pozytywne uczucia, niezapomniane wrażenia a także niepowtarzalne wspomnienia.
https://www.instagram.com/p/BR1QQvVlSQ7/?taken-by=bemylilou
[koc_offers brand=”tamaris” posts_per_page=”6″ tag=”biżuteria”]
Firma Lilou z każdym dniem osiąga coraz to większy sukces
Najnowszy butik w Manufakturze w Łodzi jest już 27 polskim punktem sprzedaży marki. Została ona stworzona w 2008r. przez Magdalenę Mousson-Lestang. Lilou obecnie jest w posiadaniu 32 butików: 29 w Polsce, 2 w Niemczech oraz jednego w Paryżu. Nie osiada ona jednak na laurach, dlatego z każdym dniem rozwija się i wprowadza w życie nowe pomysły. Marka wyróżnia się poprzez personalizację i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. A jak Wam podoba się biżuteria Lilou?
[koc_offers brand=”topshop” posts_per_page=”12″ tag=”akcesoria”]
[koc_offers brand=”sweet deluxe” posts_per_page=”9″ tag=”akcesoria”]
Zobacz też: