lilou

Lilou: już nie tylko przy prestiżowych ulicach!

Lilou wybiera centra handlowe

Lilou to marka biżuterii uwielbiająca prestiż. Wyróżnia ją sposób doboru lokalizacji dla swoich sklepów. Umieszcza je przy ekskluzywnych ulicach. Jakiś czas temu poszła o krok dalej i otworzyła swój butik w galerii handlowej. Co okazało się być doskonałym pomysłem. Marka idąc za ciosem postanowiła jeszcze bardziej rozszerzyć swoją działalność i rozpocząć pracę nad otwarciem kolejnego lokalu. Tym razem również znajduję się on w Centrum Handlowym Manufaktura w Łodzi.

lilou
lilou.pl

[koc_offers brand=”emporio armani” posts_per_page=”6″ tag=”biżuteria”]

Jak wygląda nowy butik Lilou?

Nowy butik z atelier firmy mieści się na piętrze Manufaktury w pobliżu tzw. małej rotundy. Jego powierzchnia to blisko 80m². Wystrój sklepu idealnie współgra z estetyką i filozofią marki. Z jego klimatycznych a jednocześnie stylowych wnętrz bije elegancja. Taka sceneria to doskonały wybór, uwypuklający spersonalizowaną biżuterię oraz wysoką jakość akcesoriów tj. torebki dzienne, kopertówki, organizery i portfele. Bonusem dla klientów jaki oferuje biżuteria Lilou jest możliwość grawerowania oraz dokonywania poprawek zgodnie z ich oczekiwaniami.

lilou
lilou.pl

[koc_offers brand=”kenzo” posts_per_page=”6″ tag=”biżuteria”]

Lilou pokazuje jak przykuć uwagę klienta

Nowy butik Lilou zostanie otworzony w Łodzi. Marka wybrała to miejsce ze względu na potencjał miasta oraz perspektywy na rozwój w tym regionie. Poprzez zwiększenie ilości punktów sprzedaży, marka chce rozpowszechnić swój asortyment i dotrzeć do jeszcze większej grupy konsumentów. Łódzka Manufaktura dzięki swojej ofercie świetnie wpisuje się w emocje, jakie towarzyszą klientom podczas dokonywania zakupów w butikach. Wzbudza w nich pozytywne uczucia, niezapomniane wrażenia a także niepowtarzalne wspomnienia.

[koc_offers brand=”tamaris” posts_per_page=”6″ tag=”biżuteria”]

Firma Lilou z każdym dniem osiąga coraz to większy sukces

Najnowszy butik w Manufakturze w Łodzi jest już 27 polskim punktem sprzedaży marki. Została ona stworzona w 2008r. przez Magdalenę Mousson-Lestang. Lilou obecnie jest w posiadaniu 32 butików: 29 w Polsce, 2 w Niemczech oraz jednego w Paryżu. Nie osiada ona jednak na laurach, dlatego z każdym dniem rozwija się i wprowadza w życie nowe pomysły. Marka wyróżnia się poprzez personalizację i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. A jak Wam podoba się biżuteria Lilou?

[koc_offers brand=”topshop” posts_per_page=”12″ tag=”akcesoria”]
[koc_offers brand=”sweet deluxe” posts_per_page=”9″ tag=”akcesoria”]

Zobacz też:

Nowa kolekcja Tamaris

TOP