naomi campbell

Naomi Campbell została twarzą charytatywnej kampanii Diesel

Naomi Campbell – kobieta z nie jednym sukcesem na koncie

Naomi Campbell to modelka, będąca ikoną w branży mody. Swoją przygodę z modelingiem rozpoczęła zupełnie przypadkowo. Jako nastolatka została zauważona przez łowcę modelek, który dostrzegł ją kiedy podglądała wystawy sklepowe w Covent Garden. I tak w wieku 15 lat rozpoczęła swoją karierę. Obecnie ma na swoim koncie mnóstwo osiągnięć i sesji zdjęciowych dla najznamienitszych projektantów oraz czasopism. Jej zapał i niepokorność sprawiły, że została ona pierwszą ciemnoskórą kobietą, goszczącą w prestiżowych magazynach o madzie tj. ,,Vogue” oraz ,,Time”.
Współpraca z nią oznacza prestiż i wyjątkowość dla każdej marki. Nic więc dziwnego, że już od wielu lat Naomi Campbell jest rozchwytywana.

naomi campbell
Źródło: diesel.com

[koc_offers brand=”adidas originals” posts_per_page=”9″ tag=”t-shirty”]

Marka Diesel: ciekawostki

Diesel już od wielu lat cieszy się ogromną popularnością. Marka jest obecnie w posiadaniu 300 sklepów w 80 krajach, o łącznej wartości 1,8 mld dolarów. Swój sukces osiągnęła głównie dzięki wyjątkowemu krojowi jeansów, który perfekcyjnie podkreśla kobiece kształty. W swojej odzieży stawia przede wszystkim na oryginalność i zdecydowanie odchodzi od klasyki. Jej dodatkowym atutem są bardzo kontrowersyjne kampanie reklamowe. Przykładem jednej z nich jest ta z 2010 roku, promowana sloganem ,,Mądrzy mają plany, głupi mają co wspominać. Bądź głupi!”. Niezależnie od opinii odniosła ona ogromny sukces, przekonując przy tym ludzi do produktów firmy. Również w tym roku prezentuje ona kampanię, której twarzą jest Naomi Campbell. Ciekawe jak tym razem ocenią ją klienci.

naomi campbell
Źródło: diesel.com

[koc_offers brand=”gap” posts_per_page=”9″ tag=”t-shirty”]

Kampania Diesel z udziałem Naomi Campbell

Niemiecka marka Diesel znana jest wszystkim z kampanii reklamowych, głoszących tolerancję i pokój na ziemi. W ostatnim czasie zaprezentowała wideo ,,Make Love Not Wars” z udziałem tancerza baletowego Sergia Polunina. Jej celem było uzmysłowienie odbiorcom, że pomiędzy ludźmi nie powinno być granic. A w szczególności tych związanych z różnorodnością rasową, wyznaniową lub kulturową. Tym razem marka stworzyła charytatywną kolekcję o nazwie ,,Save the Children’s Every Last Child”, której twarzą została top modelka Naomi Cmpbell. Znajdziemy w niej t-shirty, topy i bluzy, posiadające napis ,,Child at Cheart”. To hasło zdobią serca narysowane dziecięcą kreską. Dowodem na maksymalne zaangażowanie firmy w akcję jest przekazanie dochodu ze sprzedaży kolekcji na pomoc dla dzieci z organizacji ,,Save the Children”. Niesie ona ratunek dla dzieci z krajów trzeciego świata w postaci środków do życia i nauki. A jak Wam podoba się kolekcja, której twarzą jest Naomi Campbell?

[koc_offers brand=”nike performance” posts_per_page=”21″ tag=”odzież”]

TOP