Coccodrillo wraca do Niemiec (kolaż redakcja, materiały marki)

Polski rynek przesycony? Marki dziecięce inwestują za granicą

Większe koszty utrzymania sklepów oraz rosnąca konkurencja na rodzimym rynku, sprawia, że polskie marki dziecięce coraz chętniej inwestują za granicą. Przykładem może być marka Coccodrillo, która planuje powrót na rynek niemiecki.

Coccodrillo wraca do Niemiec

Właściciele marki wspominają także o tym, że o wiele bardziej opłaca im się modernizować i optymalizować zyski ze sklepów do tej pory otwartych w Polsce. Nie widzą jednocześnie potrzeby otwierania kolejnych placówek. Zamiast tego wspominają o rozwoju sprzedaży online oraz wzrost sprzedaży z metra. Coccodrillo planuje także powrót na rynek niemiecki. To już druga próba polskiej marki, ale rosnąca konkurencja w naszym kraju, powoduje, że ekspansja za granicę wydaje się być lepszym pomysłem. Także inne polskie marki dziecięce chętniej rozwijają się za granicą niż w Polsce. Może za tym iść fakt, że mało która z nich zauważa wzrost, jaki mógłby wynikać z programu 500+.

TOP