Sfera - nowa hiszpańska marka na rynku polskim (fot. sfera.com)

Sfera – konkurent Zary wkracza na polski rynek!

Pozycja Zary słabnie, przede wszystkim ze względu na nietrafione decyzje marketingowe. W tym ciężkim dla hiszpańskiej sieciówki okresie na polski rynek wkracza jej konkurent – również hiszpańska marka – Sfera.

Sfera – nowa hiszpańska marka na rynku polskim

Sfera to marka działająca od 2002 roku, czyli znacznie młodsza od Zary (której początki sięgają 1974 roku). Firma jednak prężnie się rozwija, wchodząc na coraz większą liczbę europejskich rynków. Podobnie jak Zara, marka również stawia na ubrania nawiązujące do najnowszych trendów i szybko zmieniające się kolekcje (tzw. fast fashion).

Sfera – pierwszy polski sklep

Pierwszy sklep w Polsce hiszpańskiej marki będzie otwarty w Wroclavii – wrocławskiej galerii handlowej otwieranej w październiku. W jej towarzystwie w galerii pojawią się także inne nowe marki jak Forever 21, Steve Madden czy Uterqüe, oraz te dobrze znane, jak H&M lub Zara.

The layering game. #sfera #casual #essentials

A post shared by Sfera (@sferaofficial) on

TOP