AnaOno to marka z bielizną dla kobiet, które poddały się mastektomii. Projektantka i właścicielka marki, Dana Donofree dostała na Fashion Week w Nowym Yorku 15 minut, podczas których mogła zaprezentować swoją kolekcję.
Pokaz na NYFW był dla Donofree spełnieniem marzeń. Jako młoda kobieta sama zmagała się z tą chorobą i poddała się zabiegowi usunięcia i rekonstrukcji piersi. Już wtedy była znaną projektantką, jednak po przebyciu choroby postanowiła zapełnić niszę, którą poznała na własnej skórze. Brakowało jej pasującej i wygodnej bielizny dla kobiet po mastektomii. Kobiety nie mogące poddać się rekonstrukcji piersi miały ogromny problem ze znaleziskiem bielizny, w której mogłyby czuć się komfortowo i atrakcyjnie. Stworzenie takiej postawiła sobie za cel Dana Donofree. Poznając wiele amazonek i sama przeżywszy chorobę, poznała potrzeby kobiet. Dzięki temu w 2014 powstała pierwsza kolekcja AnaOno. Do udziału w tegorocznym pokazie zaprosiła fundację #Cancerland oraz 16 kobiet w różnym wieku – wszystkie łączyło to, że albo wygrały z rakiem albo właśnie są w trakcie leczenia.
https://www.instagram.com/p/BQg4OuwFOST
Kolekcja Donofree podbiła Nowy York, pokazując, że kobiety po zabiegu mastektomii są równie piękne, co te, które nie musiały zmagać się z tą chorobą. Wygrały walkę z rakiem i dzisiaj stały się inspiracją dla wielu kobiet na całym świecie. Jedna z modelek, Ericka Hart napisała przed pokazem, że w tym momencie spełniają się jej marzenia. Po zabiegu nie uważała się za atrakcyjną, jednak udział w pokazie dodał jej pewności siebie, odwagi i pozwolił na nowo poczuć się stuprocentową kobietą. Ten niesamowity pokaz z pewnością zapadnie w pamięci wielu kobietom, nie tylko tym zmagającym się z rakiem piersi.
[koc_offers posts_per_page=”18″ category=”kobiety” tag=”bielizna”]