LPP SA zamierza sukcesywnie wchodzić na rynki zagraniczne, a ich plan zakłada debiut na co najmniej jednym nowym rynku każdego roku. Jej pierwszym celem są Izrael i Słowenia, gdzie firma chce rozpocząć działalność w 2018 roku.
Plan eskapncji LPP
LPP SA ma ambitny plan związany zarówno z rozwojem sklepów stacjonarnych, których powierzchnia do końca przyszłego roku ma zwiększyć się o 10%, jak i sprzedaży online. W przyszłym roku LPP chce osiągnąć 100% wzrost ze sprzedaży produktów za pośrednictwem sklepów internetowych. W 2018 roku sprzedaż online ma być dostępna w aż 18 krajach – głównie w Europie i na Bliskim Wschodzie. Do nowych rynków, gdzie możliwe będzie zamówienie produktów ze sklepów internetowych należeć będą Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii. Dzięki powstaniu sklepów stacjonarnych w tym ostatnim państwie, LPP będzie obecne w aż 23 krajach na całym świecie.
https://www.instagram.com/p/BZlvN1Vn36y