showrooming

Showrooming – nowość w e-handlu

Nowy sposób na pozyskanie klientów

Zgodnie z przeprowadzonymi badaniami w 2021 roku sprzedaż przez Internet ma spaść o około 11%. Dla wielu firm jest to ogromna strata, więc już teraz wpadły one na rozszerzenie i rozreklamowanie wybranych marek. A mowa tu o tak zwanym showrookingu, który polega na tworzeniu salonów wystawowych, pozwalając przy tym klientom na zapoznanie się z brandami oraz chętniejszy zakup ich produktów online. Taki pomysł sprawdza się już w sklepach tworzonych przy znanych ulicach w Holandii czy Londynie. Swoją sprzedaż w ten sposób poszerzyły już firmy takiej jak Samsung, Volkswagen, Dyson, czy ME+EM (jedna z ulubionych marek księżnej Cambridge). Warto więc otwierać się na nowe trendy w e-handlu, ciesząc się przy tym coraz większym zyskiem i konkurencyjnymi cenami.



[koc_offers posts_per_page=”12″ category=”kobiety” tag=”sukienki”]
[koc_offers posts_per_page=”9″ category=”kobiety” tag=”odzież”]

TOP