CCC już dzisiaj jest liderem na polskim rynku obuwniczym, jednak firma szykuje duże zmiany logistyczne i organizacyjne, aby tę pozycję wzmocnić, razem ze wzrostowym zysków.
CCC – pola do zmian
Do zarządu firmy dołączyli nowi członkowie, z pomocą, których firma już rozpoczęła reorganizację, m.in. w strefie zarządzania i logistyki. Również e-commerce, CRM doczeka się rozwoju na tym tle, ponieważ, jak zauważa prezes firmy, Dariusz Miłek – na tym polu również jest wiele rzeczy do usprawnienia. Firma planuje także dalsze przebudowy sklepów stacjonarnych, aby uporządkować w nich asortyment i wyjść na przeciw oczekiwań klientów. Sklepy będą większe (nie 500 mkw, a 1000 mkw), zaopatrzone w większy asortyment i przyjaźniejsze dla klientów. Wzmocnione wysiłki pójdą także na rozwój sprzedaży internetowej, za czym pójdzie przekształcenie eobuwie.pl w sklep CCC.
https://www.instagram.com/p/BYnWTYMnNMe
Co po zmianach?
CCC ma zamiar zostać liderem obuwniczym aż w 10 krajach, co za tym idzie będą także otwierane nowe sklepy. Spółka jest w dobrym dla siebie momencie, ponieważ nabrała rozpędu. Wprowadzone zmiany mogą wpłynąć pozytywnie na sprzedaż i wyniki finansowe marki. Co jednak przyniesie przyszłość? Będzie bacznie obserwować.